2013. jan. 30.

Cigánykártya kirakása, használata I.




 Egy kedves olvasó az alábbi levelet írta nekem.

Kedves Éva!
Nagyon szépen köszönöm ezt a sok-sok segítséget amit nyújtasz,minden megtalálható itt a blogodban szuper,nagyon jó,én mégis valamit hiányolok.Megtalálhatók a különböző kirakási módszerek,a kérdésem a következő lenne:mégis hogyan történik az emelés? kirakás? vagy sorba húzzuk a kártyákat? pl.szétterítjük a lapokat? és tetszés szerint húzunk? vagy 3 felé emeljük? összerakási sorrend? stb... A kirakás az oké. Bocsi ha kicsit értetlenül írtam.Válaszod és fáradozásod előre is köszönöm.
 A kérdés teljesen jogos. Valóban nem írtam a fent leírt témakörökről bővebben.

A blognak két tartalmi rendszere van. Az egyik cikkek olvasása, a másik pedig az élő  előadás. Minden előadás után van lehetőség mindenki számára ingyenes konzultációra, ahol például az ilyen jellegű kérdéseket fel lehet tenni.
Egyébként a kérdésedre válaszolva most lehet, hogy kicsit meglepődsz, de nincs jelentősége. Én mindig azt mondom, hogy ahogy érzi a kártyát kirakó vagy kérdező személy , úgy keverje, emelje, húzza, rakja ki a lapokat. A cigánykártya tudása nem az emeléseken, kirakásokban vagy bármiféle más módszereken érvényesül, hanem rajtad keresztül. Bátran kialakíthatsz saját, vagy használhatsz mások által kialakított módszereket.
A cigánykártyában az a szabály, hogy nincs szabály! Minden működik, ha ismered a lapok jelentését és tudod is azt értelmezni.

A következő részben leírom, hogy én mit tartok fontosnak.

Add a Facebook-hoz Osszad meg a cikket ismerőseiddel!

Nincsenek megjegyzések: